Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea
Intrebari Frecvente - Despre noi - Parteneri - Platforma mobila de SMS marketing - Blog - Contact / Support    

Probabil v-ati gandit la creearea de campanii SMS bidirectionale, in care sa interactionati cu clientii dumneavoastra prin SMS. Exista o sfera de aplicabilitate foarte vasta la campaniile SMS bidirectionale, dintre care cele mai comune sunt:

– clientul trimite SMS cu codul de pe ambalaj / factura / bon fiscal si vede daca a castigat un premiu sau se inscrie la un concurs
– clientul trimite un SMS la un numar scurt pentru a se inscrie la un eveniment, drive-test sau alte tipuri de conferinte
– clientul trimite un SMS la un numar scurt pentru a fi contactat de un consultant de vanzari referitor la un produs

In intampinarea companiilor care doresc sa realizeze astfel de campanii vine SMSLink cu serviciul 2-Way Messaging. Daca pana acum implementarea unui serviciu complet automatizat era foarte scump si daca nu era automatizat costul operarii lui era destul de mare, necesitand unul sau mai multi operatori umani in functie de complexitatea campaniei, 2-Way Messaging va propune o solutie complet automatizata, configurabila web-based, fara nici un cost suplimentar.

Cateva din functiile pe care serviciul 2-Way Messaging le are sunt:

– Redirectionare SMS catre adresa de e-mail
– Redirectionare SMS catre HTTP API
– Raspuns automat prin SMS, la toate mesajele

– Reguli de validare asupra fiecarui SMS primit
– Raspuns automat SMS valid sau castigator, cu afisarea inclusiv a premiului castigat
– Raspuns automat SMS invalid sau necastigator
– Redirectionare SMS-uri valide sau castigatoare catre o adresa de e-mail

– Incarcarea de liste cu codurile valide sau castigatoare si posibilitatea de a le grupa pe subcampanii pentru a creea campanii de forma:
> Trimite HP LAPTOP CODSECRET la 1846 (exemplu de subcampanie)
> Trimite HP IMPRIMANTA CODSECRET la 1846 (exemplu de subcampanie)
> Trimite HP CODSECRET la 1846 (exemplu de campanie fara subcampanii)

– Afisarea listei cu toate SMS-urile primite si afisarea in dreptul fiecarui SMS daca este valid sau castigator
– Afisarea expeditorului, mesajului complet si a datei mesajului primit
– Posibilitatea de a trimite SMS-uri manuale catre expeditorii care au trimis SMS-uri

Toate aceste optiuni sunt configurabile prin interfata web in orice moment, pot fi activate sau dezactivate folosind interfata web, accesand contul dumneavoastra de utilizator. Campaniile 2-Way Messaging functioneaza in retelele Vodafone, Orange si Cosmote iar solutia noastra va reduce costurile exponential. Cereti o cotatie de pret sau mai multe informatii, trimitand un e-mail la office@smslink.ro sau prin telefon la 0723 178 275.

Aflati mai multe despre 2-Way Messaging. Creeati un cont de utilizator si testati gratuit varianta demo a serviciului 2-Way Messaging.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

La data de 07-06-2009, 10:59 scris de SMSLink.ro