Primavara aceasta este dedicata comertului electronic. In 21 Aprilie, in Bucuresti, are loc editia aVIII-a la nivel national TeCOMM eCommerce Conference&Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. TeCOMM este un eveniment dedicat atat proprietarilor de magazine online, cat si furnizorilor ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce. Evenimentul sta sub semnatura agentiei de organizari evenimente Libero Events, care organizeaza aceasta conferinta in doua din principalele orase de interes: Bucuresti si Cluj-Napoca.

Romania este una dintre tarile din Europa de Est cu o piata de eCommerce inca tanara, dar care evolueaza progresiv de an la an, alaturi de tari precum Polonia, Slovacia sau Cehia. Predictia pentru urmatorii ani este ca eCommerce-ul va fi considerat cel mai important instrument de vanzari, iar 50% din vanzarile din offline vor fi influentate de strategiile si campaniile care se desfasoara in online.

Prin aceasta editie dorim sa oferim participantilor cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, nu doar pentru vanzari mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare catre client si loializarea acestuia. Speakerii invitati vor aborda subiecte privind inovatia in comertul online si cum trateaza acestia diferitele probleme din aceasta sfera, toate acestea avand ca tema centrala “Power to the Customers”. Atat dezbaterile cat si prezentarile, workshopurile si networking-ul sunt extrem de valoroase, pentru ca participantii isi poti exprima nelamuririle, ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate.afirma Laura Biris, (project manager TeCOMM)

Power to the customers, conceptul editiei de la Bucuresti

Romanii sunt online, cumpara din ce in ce mai mult si mai divers si devin din ce in ce mai sofisticati. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor. Editia TeCOMM Bucuresti va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii acestuia si modul in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

La TeCOMM Bucuresti sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti din domeniile conexe implicati in activitatea de online a business-urilor.

Cei peste 20 de speakeri profesionisti vin din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.

Printre speakerii internationali care si-au confirmat prezenta se numara: Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Rob Smith (Managing Director @Blueleaf– una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK) ), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), David Rothwell (Author of the Amazon Best Seller “The AdWords Bible for eCommerce“,), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist and E-commerce M anager@Euroflorist). Reprezentanti ai companiilor MasterCard, Conectoo, MobilPay, Paravion si Ecco Shoes se numara printre speakerii nationali prezenti la eveniment.

In prima partea a zilei, conferinta va debuta cu prezentari si dezbateri precum“Make your customers feel unique” si “Hope is not a strategy”, iar in a doua parte a zilei vor avea loc 9 workshopuri strategice din care 3 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării pe acest site reprezintă acordul dumneavoastră pentru folosirea cookie-urilor. Aflaţi mai multe sau Inchideţi notificarea